piątek, 28 grudnia 2012

Resetowanie/Usuwanie konta

By zresetować lub usunąć konto, wchodzimy w Profil>Moje Konto>Informacje osobiste.
Mamy dwie opcje.
1. Rozpocznij od nowa.
Po wpisaniu naszego hasła rozpoczynamy grę od nowa. Możemy to robić raz na 5 dni. Wtedy nasze fundusze się resetują (Mamy początkową kwotę 2 000eq). Tracimy nasze konie, rzeczy z CR, przyjaciół... Wszystko ulega resetowi prócz naszego nicku i Punktów Karmy- Ujemne punkty zostają. Będziemy musieli zalogować się ponownie. Gdy już się zalogujemy pokaże się nam Opcja wyboru Konia lub Kuca.

Po wybraniu odpowiedniego gatunku musimy wybrać imię konia i rasę. Ja wybrałam kucyka więc wyświetliło mi się:
Już nie możemy wybrać sobie tła dla naszego konika!
Klikamy "Stwórz mojego pierwszego źrebaka".

I możemy od początku zacząć grę, korzystając ponownie z Samouczka!

2.Usuwanie konta
Profil>Moje konto>Informacje osobiste
Na samym dole mamy Skasuj Moją grę.
Wystarczy wpisać hasło, wyskakuje nam wtedy ankieta, z pytaniem co spowodowało naszą decyzję. Wybieramy to co najbardziej nam odpowiada-i jest zgodne z prawdą.
Klikamy "Wyślij i usuń moją grę".
Po czym możemy się ponownie zarejestrować.


~`Soporific



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz